Nejnovější recenze ze sekce Elektrokola
60%
- Motor, baterie a převody
- Zbytek kola je kvalitou komponentů vhodnější na trek. kolo, než na horské kolo do terénu.
100%
Vůbec ne špatné, přesně to, co jsem chtěl.
100%
Kolo splnilo mé očekávání. Slouží mi k tomu, k čemu je určeno a to jako městské.
100%
- Prví dojem - moc pěkné kolo, jezdí se na něm parádně.
100%
- Kolo je parádní, výborně se na něm jezdí.
100%
bezva elektrokolo
100%
Dobrá obsluha.....
100%
Vyhovující pánské kolo
100%
Kvalitní dostačující kolo pro jízdu v terénu i po silnicích!!!
100%
- Kolo vyhovuje, zatím spokojenost.
100%
Jsme spokojen
90%
- Dobrý oměr cena , výkon
40%
Výhodou je velmi výkonný motor, s ním jsem maximálně spokojený. Naopak moc mě nenadchlo vybavení kola a dílenské zpracování rámu. Myslím si, že za tu prodejní cenu by si kolo zasloužilo lepší pedály, lepší pláště (ty které jsou na kole, to je prostě hnus ...to bylo to první co jsem vyměnil), lepší sedlo (u něj to je stejné jako u pedálů) a také by se nemělo stávat, že si koupíte nové kolo a od novoty máte u obou kol dost velkou osmičku. Takže zakoupením tohoto kola jsem asi neudělal moc dobrý kauf.
50%
Slušná výbava, velmi pěkné zpracování. Pouze se mně zdá, že motor Yamaha nemá takový výkon jaký výrobce deklaruje, nevěřím tomu, že kroutící moment je 85 Nm (ale možná je to jen můj subjektivní dojem). Jinak jsem zklamaný z programu smart u motoru, protože ten reaguje s tak velkým zpožděním, že je absolutně k ničemu, takže jako-by tento 6. stupeň podpory u motoru nebyl. Nelíbí se mně ani dávkování výkonu u motoru. U mého druhého kola mám motor Brose a myslím si, že to je, co se týče výkonu a dávkování, úplně jiná liga. Dále mě moc nenadchlo to jakým způsobem Germáni vymysleli uchycení krytu pod baterií a hlavně pak jakým způsobem vyřešili dodatečnou montáž stojánku. Místo toho, aby měli na spodní části zadní rámové trubky zboku obyčejnou navářku s roztečí děr 40mm nebo 18mm, tak aby se dal obyčejný standartní stojánek našroubovat z boku, tak jak to má většina kol, tak to mají vymyšlené tak, že jsou dva otvory se závitem zespod této trubky , se záslepkami ...no a nad tím zůstává rozum stát, protože k tomu nenašroubujete žádný stojánek. Pokud chcete namontovat stojánek (což u tak těžkého kola má svoji logiku) tak si musíte sehnat speciální redukci která se namontuje zespod zmíněné trubky a za kterou dáte cca 500,-Kč (což je cena absolutně nemorální) a teprve na ni můžete namontovat klasický stojánek s roztečí 18mm což je dalších cca 500,-Kč. Takže spokojenost s kolem je tak napůl.
100%
Přesně kolo co potřebuju. Zamakáte si, ale když potřebujete, tak vám pomůže.
40%
- Zatím výhody proti jiným kolům nevidíme
- Kolo si manžel před dvěma lety koupit za podstatně větší peníze než dnes. Bohužel mu praskl rám pod sedlem bez zjevné příčiny. Závadu jsme objevili přesně měsíc po záruce. Prodejce od toho dal samozřejmě ruce pryč. A kamarádce po záruce odešel motor.
Kolo v Mountfieldu už bychom nekoupili.
10%
- nic
- kolo se rozbilo při prvním použití
Kolo se rozbilo při prvním použití, přestala fungovat elektřina. Od pátku běží reklamace a zatím se mi ze servisu nikdo neozval. Na vyřízení mají 30 dní, takže si už letos na kole nezajezdím.
100%
Velmi dobré kolo, zejména poměrem výkon / cena. Výborné dílenské zpracování, jízdní vlastnosti a dojezd.
Jedinečný servis prodejce Kolo Šlapka.
100%
- v dané cenové kategorii velmi kvalitní výbava
80%
Za ty peníze dobrý, snad jen Aku se zdá slabší, uvidíme až projde více cyklů nabití.
Zobrazuji 101 - 120 ze 500 recenzí « Předchozí 1...4 5 [ 6 ] 7 8...25 Další »