Popis produktu
Parametry produktu
Recenze
, zakoupeno v Kupsikola
- Objednal som 20 palcovú verziu s 29 palcovými kolesami. Kvalitný, veľký elektrobicykel za dobrú cenu.
, zakoupeno v Kupsikola
- slušné horské kolo s bonusem v podobě motoru :-)
, zakoupeno v Kupsikola
Poměr cena/ výkon jednoznačně výborný. Zdůrazňuji elektrickou úspornost kompletu a skvělý motor BAFANG MAX DRIVE.
Parametry produktu
Ocenění
Popis produktu
MTB elektrokolo ALTAR s hliníkovým rámem, sportovním designem, hydraulickými brzdami a odpruženou vidlicí.
Elektrokolo je vybaveno rámovou baterií s výkonnými články PANASONIC s kapacitou 14Ah a středovým motorem
BAFANG MAX DRIVE s nominálním výkonem 250W a max.výkonem 350W (EU NORMA EPAC EN15194).
Inteligentní BMS systém (battery managment system) v baterii umožňuje sledovat její historii a funkčnost jednotlivých článků.
Středový pohon BAFANG MAX DRIVE je černým koněm na poli středových pohonů. Pyšní se především velmi vysokým
točivým momentem motoru, který může dosáhnout až do výše 80 Nm.
Motor je přitom velmi tichý a vysoce účinný. Díky příznivé ceně a modernímu designu použitých komponentů je tak velice zajímavou alternativou k zavedeným značkovým pohonům. Systém se ovládá pomocí LCD displeje a tlačítkového ovladače umístěných na řídítkách.
Přehledný barevný LCD displej zobrazuje funkce:
- volbu 5 režimů asistence
- funkci WALK (rychlost chůze – využití např: při vedení kola do prudkého kopce )
- zobrazení aktuální, maximální a průměrné rychlosti
- ujeté kilometry (celkový, den/doba jízdy)
- denní a noční režim (vypnutí/ zapnutí osvětlení, podsvícení displeje)
- ukazatel stavu nabití baterie
- USB port pro nabíjení telefonu
Dojezd na plně nabitou baterii:
- průměrný až 70km
- maximální až 110km
Dojezd elektrokola závisí na různých faktorech: hmotnost jezdce a nákladu, fyzická kondice jezdce, styl a povaha jízdy, technický stav kola, teplota, směr a síla větru, výškový profil trasy a povaha terénu (hrubý povrch, kopcovitý terén, časté rozjíždění atd. snižují dojezd).
Upozornění:
Při nesprávném řazení (používání „těžkých“ převodů při výjezdech) může docházet v extrémních podmínkách k přehřívání řídící jednotky. Elektrokola Leader Fox nejsou určená pro tažení přívěsných vozíků. Snižuje se tím dojezd elektrokola.
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
TOP Produkt kategorie v soutěži ProduktRoku 2018, která vyhlašuje nejpopulárnější produkty podle preferencí spotřebitelů...
- kolo super
- nic
pozor na úpravy 25km/h - 250wattů bude při nehodě pohlíženo jako na moped.
, zakoupeno v Kupsikola
- Objednal som 20 palcovú verziu s 29 palcovými kolesami. Kvalitný, veľký elektrobicykel za dobrú cenu.
, zakoupeno v Kupsikola
- slušné horské kolo s bonusem v podobě motoru :-)
, zakoupeno v Kupsikola
Poměr cena/ výkon jednoznačně výborný. Zdůrazňuji elektrickou úspornost kompletu a skvělý motor BAFANG MAX DRIVE.
- Možnost zvolit si při jaké rychlosti se bude odpojovat motor. Kód do vstupu do menu 1919.
- Přehledný display s řadou údajů.
- Po 500Km hrozně skřípe a lupe v oblasti řidítek. Když se postavím do pedálu tak skřípou i ty.
- U přední vidlice prakticky nefunguje regulace síly odskoku díky protáčejícímu se regulačnímu kolečku. Po opravě v servisu funguje vždy pouze do prvního otočení na doraz poté již jen protáčí, nastavení a štelování provádím s největším citem.
- V integrovaném Cyklo computeru APT 850C se nachází integrovaná dobíjecí baterie která vydrží pouhých 5 dní a pak se vám vybije a vynulují hodiny. Dobíjí se tím že je display zaplý. V prodejně mi poradili abych kolo vždy uprostřed týdne na pár hodin zapnul aby se integovaná baterie dobila z rámové baterie fakt super.
- I ten nejlehčí převod je dost těžký díky převodovému poměru vpředu 42 zubů vzadu 32 zubů takže do kopců jedete minimální rychlostí 8Km/h při kadenci 60. Prudší kopce již neušlapete a musíte setoupit z kola.
- Téměř neznatelná přípomoc při aktivaci asistent chůze do kopce. Musíte jít max rychlostí 1Km/h aby asistence fungovala při rychlosti chůze 2Km/a více již asistence nepomáhá vůbec.
- Bovdeny vedeny přes spodek motoru takže jsou krásně na ráně odlétavajicím šutrům při jízdě v terénu.
- Odrazky na pedálech se snadno ulomí.
- V rámu nejsou navařeny matky pro uchycení držáku na láhev s pitím.
- Pedály našroubované na kliky se otáčí s odporem, sice ne velkým ale rozhodně se nedá říct že by se otáčely hladce.
Výdrž baterie na rovince 100Km výdrž baterie při jízdě do 10% kopce a nejvyšším stupni přípomoci 10Km.
No těch neduhů má toto kolo dost a prakticky žádný se nedá vyreklamovat., zakoupeno v RAMALA-ŠILHAVÝ
- velmi kvalitní horské elektrokolo
, zakoupeno v Akumo.cz
Zatím po několika vyjížďkách spokojenost, kolo působí na první dojmy kvalitně, zbytek prověří až čas.Co se týče technologie, tak i do toho nejprudšího kopce se dá nastavit jako by se šlapalo po rovině. Pro běžné ježdění po polních/turistických cestách si myslím nemá smysl hledat mezi dražšími výrobci, toto kolo je plně dostačující. Baterii by snad dokázal vybít jen opravdový nadšenec nebo lenoch. Na mírnou až střední podporu a 60 kg slečnu je dojezd okolo 100 km.
, zakoupeno v RAMALA-ŠILHAVÝ
- Je to prostě BOMBA
, zakoupeno v okolokola.cz
Cenově výhodný