Crussis e-Country 7.7-S 2022
Doporučené nabídky (1)
Popis produktu
Parametry produktu
Recenze
, zakoupeno v Cyklo Moravec
- Velký dojezd
- Nízký střed na nastoupení
- Nic tam nerachtá
- 8 použitelných převodů
- Chybí stojánek
- Nemá vzduchovou vidlici
- Relativně vysoká cena na to jak je kolo osazené
Kolo bylo vybíráno pro starší paní která už nezvedne nohu přes rám klasického byť dámského MTB. Toto kolo i když je prezentováno jako městské, tak je normální MTB, středový motor, relativně široké pláště, odpružená 100mm vidlice , silná baterie, vpředu 180 kotouč a vzadu 160 a 8 použitelných převodů. Jediná věc čím to připomíná městské kolo jsou blatníky a nosič. Co mě naopak zaráží je absence stojánku a relativně vysoká cena. Ale ta nejdůležitější věc je řešení rámu a nízký nástup. Jiné kolo takto řešené jsem nenašel. Majitelka je spokojená a zase může jezdit na kole.
, zakoupeno v inSPORTline.cz
- Velmi pohodlný nástup a výstup
- Ideální pro město i lehčí terén
- Dostatečný výkon
- Přehledný display
- Celkový vzhled
- Malá základní výbava -chybi stojánek,osvětlení,zvonek..
- Drnčí levné blatníky , nutno fixovat
- Mohly by být lépe vycentrovaná kola
- Málo převodů
Celkově hodnotíme jako velmi povedené ,pohodlné kolo i pro jezdce s pohybovým omezením.
, zakoupeno v Sportovna.cz
Jsem důchodce, pro mne nejvhodnější! , pohodlné nasedá ní, velký dojezd, silný, vřele doporučuji
Parametry produktu
Popis produktu
Vlastnosti
SUNTOUR XCT-ATB HLO DS 27,5"
Elektrokolo je vybaveno odpruženou vidlicí s pružinovým tlumením SUNTOUR XCT-ATB HLO DS 27,5" se zdvihem 100 mm, která je skvěle přizpůsobivá váze cyklisty. Stačí jednoduše upravit předpětí pružiny (otočením kolečka po směru hodinových ručiček zvyšujete předpětí a otočením proti směru hodinových ručiček ho snižujete) a e-bike plně adaptovat vaší váze a stylu jízdy. Dobře nastavená vidlice pak skvěle tlumí nárazy při jízdě v terénu, zatímco na rovném povrchu zbytečně „nepropružuje.“ Pružení je možné uzamknout pomocí uzavírání z korunky vidlice.
Baterie Panasonic 630 Wh (17,5 Ah)
Srdcem elektrokola dodávajícím energii do systému je baterie s Li-Ion články Panasonic 36V / 630 Wh (17,5 Ah). Baterie je částečně integrována do rámu e-biku, což v kombinaci se středovým elektromotorem znamená jediné. Skvěle vyvážené, stabilní a lehce ovladatelné e-kolo, které navíc lahodí oku.
Baterie je schopna dovézt elektrokolo na jedno nabití až do vzdálenosti 150 km. Vždy však samozřejmě závisí na profilu trati a způsobu využití asistence.
Samozřejmostí je vybavení baterie BMS deskou (Battery Management System), která ji chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím. Baterii můžete nabíjet přímo na nosiči kola, nebo ji lze za účelem nabití vyjmout – nabít ji tak můžete doma pomocí přiložené nabíječky v jakékoliv standardní zásuvce.
Zcela vybitou baterii nabijete do plné kapacity za 9 hodin.
BAFANG Max Drive (M400) 80 Nm
Elektromotor BAFANG Max Drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), skvěle balancuje mezi točivým momentem a spotřebou, která je pro e-bike vždy kritická. Při zachování nízké spotřeby nabízí opravdu vysoký točivý moment až 80 Nm.
Elektromotor je vybaven torzním snímačem síly šlapání. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při jízdě (při šlapání do pedálů) vynaložíte, tím více vám motor pomůže.
Použitím středového elektromotoru u většiny našich e-biků jsme docílili optimálního umístění těžiště přímo do středu kola. Elektrokola Crussis jsou tak skvěle ovladatelná a parádně drží stopu.
Přehledný barevný LCD displej zobrazuje kromě základních informací týkajících se stavu baterie a aktuálně využívaného stupně asistence také další údaje týkající se jízdy (rychlost, ujetá vzdálenost aj.). Váš cyklocomputer tak můžete nechat doma, nebudete ho již potřebovat.
Displej je dále vybaven USB konektorem umožňujícím dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace, osvětlení aj.). Dobíjet svá zařízení tak můžete i mimo civilizaci, což se zejména při delších výletech může hodit.
Elektromotor samotný (volba míry asistence) je pak ovládán prostřednictvím tlačítek (plus, mínus, on/off) umístěných na řídítkách vedle páky přední brzdy. Jednoduché, pohodlné, bezpečné – co více si přát?
Technická specifikace přidat do porovnání
RÁM
Rám
Alu 6061, velikost rámu 17" / 19"
Vidlice
SUNTOUR XCT-ATB HLO DS 27,5", zdvih 100 mm, uzamykatelná z vidlice
POHON
Baterie
PANASONIC Li-Ion 36V / 630 Wh (17,5 Ah)
Motor
BAFANG MAX drive (M400), středový, 250W (max 500W), 80 Nm
Umístění motoru
Bafang - středový
Ovládání
BAFANG LCD panel, 5 stupňů asistence, barevný displej
Řídící jednotka
Integrovaná v motoru
Snímač šlapání torzní
Nabíječka 2 A (součást výbavy)
Dojezd až 150 km
Pedály
WELLGO, plast s odrazkou
USB port ano
Asistent chůze ano
ŘAZENÍ
Počet převodů 1 x 8
Přehazovačka
SHIMANO Acera RD-M360-L, nebo SRAM X4, 8 rychlostí
Řazení
SHIMANO SL-M310, nebo SRAM X4, 8 rychlostí
Řetěz
KMC X8
Kazeta / vícekolo
SHIMANO CS-HG31, nebo SRAM PG-820, 8 rychlostí
Převodník a kliky
BAFANG, 38 zubů, 170 mm
KOLA
Průměr kol 27.5"
Brzda přední
SHIMANO BR-MT200, nebo SRAM Level, hydraulická, rotor 180 mm
Brzda zadní
SHIMANO BR-MT200, nebo SRAM Level, hydraulická, rotor 160 mm
Ráfky
CRUSSIS 27,5", dvoustěnné, vložkované, 19mm
Náboje
CRUSSIS disc, ložisko věneček, 32D
Pláště
SCHWALBE Big Ben 27,5 x 2,00
NOSNOST
Hmotnost
Vážení elektrokol neprobíhá podle žádného zavedeného standardu, kterého by se drželi všichni výrobci. Některé značky uvádějí uměle snížené hmotnosti. Pro zjištění váhy kola je třeba nechat ho zvážit přímo na prodejně.
Nosnost 120 kg
KOMPONENTY
Řídítka
CRUSSIS Al, 680 mm
Představec
CRUSSIS Al, 105 mm, stavitelný
Gripy
CRUSSIS ergonomicky tvarované s objímkou
Hlavové složení
Semi 1 1/8
Sedlo
Selle ROYAL
Sedlová objímka
CRUSSIS s RU Al, černá 34,9
Sedlovka
CRUSSIS se zámkem, 30,4 / 350 mm
Doplňky zadní nosič, blatníky
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
- Nízký nástup
- Celkem pohodlné
- Kolo jezdí
- Kolo je VELMI nekvalitně vyrobeno
- Oba páště musely být v prodejně vyměněny - házely v několika místech až 10 mm.
- Po jednom dni odesláno zpět do firmy - nefungoval speed senzor, kolo cukalo a motor vynechával.
Manželka si koupila toto elektrokolo kvůli nízkému nástupu.
Na kole jsem našel hodně nevhodně, nebo špatně namontovaných dilců. Přiložené odrazky s plastovými objímkami nejdou použít. Nosič nejde seřídit, je velmi vysoko nad zadním kolem. Upevnění nosiče šrouby bez podložek, jeden šroub byl utažen, zřejmě utahovačkou tak, že je zničený závit. Při opravě ve firmě "odborník" namontoval zadní odrazku přímo na blatník - ze šikma. Musí být kolmo, jinak nic neodráží. Krátké vpěry u zadního blatníku, blatník se dotýká při jízdě pláště, nevědí, že se vyrábí prodloužení vpěr blatníku. Bowdeny staženy a upevněny elektrikářskou páskou, Ale nejhorší závada je nedoléhající bateriový kryt - mezera 3 mm! Opakovaně reklamováno.
Avizovaný dojezd 150 km patří do říše snů, reálný dojezd je asi 80 - 90 km.
Napsal jsem do firmy, že zřejmě nemají žádnou výstupní kontrolu, takže raději neodpověděli.., zakoupeno v Cyklo Moravec
- Velký dojezd
- Nízký střed na nastoupení
- Nic tam nerachtá
- 8 použitelných převodů
- Chybí stojánek
- Nemá vzduchovou vidlici
- Relativně vysoká cena na to jak je kolo osazené
Kolo bylo vybíráno pro starší paní která už nezvedne nohu přes rám klasického byť dámského MTB. Toto kolo i když je prezentováno jako městské, tak je normální MTB, středový motor, relativně široké pláště, odpružená 100mm vidlice , silná baterie, vpředu 180 kotouč a vzadu 160 a 8 použitelných převodů. Jediná věc čím to připomíná městské kolo jsou blatníky a nosič. Co mě naopak zaráží je absence stojánku a relativně vysoká cena. Ale ta nejdůležitější věc je řešení rámu a nízký nástup. Jiné kolo takto řešené jsem nenašel. Majitelka je spokojená a zase může jezdit na kole.
, zakoupeno v inSPORTline.cz
- Velmi pohodlný nástup a výstup
- Ideální pro město i lehčí terén
- Dostatečný výkon
- Přehledný display
- Celkový vzhled
- Malá základní výbava -chybi stojánek,osvětlení,zvonek..
- Drnčí levné blatníky , nutno fixovat
- Mohly by být lépe vycentrovaná kola
- Málo převodů
Celkově hodnotíme jako velmi povedené ,pohodlné kolo i pro jezdce s pohybovým omezením.
, zakoupeno v Sportovna.cz
Jsem důchodce, pro mne nejvhodnější! , pohodlné nasedá ní, velký dojezd, silný, vřele doporučuji
, zakoupeno v inSPORTline.cz
- dostacujici