Popis produktu
Parametry produktu
Recenze
Parametry produktu
Popis produktu
MONTANA MDX je zcela novým modelem horského elektrokola 27,5" , které disponuje středový pohonem MAX DRIVE a kompaktníbaterií s kapacitou 17 Ah, integrovanou v rámovém prostoru. Integrovaná baterie splývá s rámem, je však snadno odnímatelná a lze ji nabíjet v kole i mo něj. Kapacita baterie nového designu je zvýšená o téměř 70% oproti běžným elektrokolům a poskytuje tak skvělou rezervu i v kopcovitém terénu a dojezd za hranicí 160km na jedno nabití. Výkonný motor je v nastavení pro off-road schopen poskytnout až 750W, v kombinaci s 2x 10 převody shimano Deore a hydraulickými brzdami Tektro je tak zárukou nevšedních jízdních výkonů tohoto nekompromisního horského elektrokola.
Lectron MONTANA MDX je představitelem vyšší třídy horských elektrokol 27,5" s novou úrovní dojezdu i designu.
Tabulka technických parametrů elektrokola
Elektrický systém a výkon
Hlavní komponenty
Motor:
Středový elektromotor Max Drive 250W/ alternativě 350W max. 750W
Rám:
17" / 19" Alu slitina 6061
Baterie:
37V / 13 Ah (480Wh)/ 17 Ah (629Wh)/ 20,3 Ah (755 Wh) / 27 Ah (1000Wh) Panasonic
Kola:
27,5", plášť 2,1", dvojstěnné ráfky s profilem, hliníková slitina
Rychlost:
S přímou asistenci 25km/h (dle vyhlášky), pro vlastní jízdu bez omezení.
Přehazovačka:
2x10 převodů SHIMANO Deore, řazení SHIMANO SL-M410
Regulace:
Nastavitelný asistent šlapání se 7 stupni regulace, LCD ovládací panel, walk režim.
Brzdy:
hydraulické kotoučové Tektro Auriga
Nabíjení:
4-6 hodin, inteligentní lehká rychlonabíječka (je dodávána s kolem).
Přední vidlice:
Alu Suntour XCM HLO odpružená, uzamykatelná
Dojezd:
až 160km (dojezd je závislý na podmínkách, terénu a váze jezdce, udáváme metrikou 4 Wh/km)
Řidítka:
MODE
Max. zatížení:
130 kg
Sedlo:
Sportovní
Hmotnost:
19,4kg + 2,6kg baterie
Příslušenství v ceně:
stojan
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
- Mám s výrobky E-Biku Lectron také špatné zkušenosti, co se týče dojezdu, ale u motorů Lectron..Ale v rámci objektivity - údaj na displeay RANGE u motoru Bafang max drive trocha lže. Kolem popojeť pár metrů a pak se koukni - bude tam něco úplně jiného. Všimnul jsem si, že když pojedu bez asistence - tedy 0 - tak to ukáže dojezd třeba 400 km. Já mám tento model půjčený k testování a je to velice hravé kolo. Kolo docela trápím a dojezd je v pohodě 100 km. Motor jde velice lehce otevřít na jakoukoli rychlost. A řeknu, když dám 5 asistence při nastavení rychlosti 50 km, je to do kopce docela hukot.
- Že při vypnutí motor Bafang nemá odpor, jak tvrdí reklama, tak to tedy má, ale dá s sním na rozdíl od motoru Lectron jet.
- Toto kolo má ale velmi vtipně vyřešené převody, to u většiny E-Biků nenajdete. Tady palec nahoru.
- Asi cena, myslím že teď hodně prodejců - výrobců - podobná kola S Bafangem hodně zlevnila..( Třeba Crussis )
- Po nabytí ukazuje dojezd na asistenci 1 dojezd pouze 108 km. Výrobce uvádí 160 km. Rozdíl mínus 1/3.
Klamavá reklama, kolo jsem kupoval proto, že slibovali dojez na ais tenci 1 - 160 km. Baterie 17 Ah stála navíc 5000 Kč a je to na nic. Uvádějí, že baterie je Panasonic, ale na ni neobjevíte vůbec žádné označení,úplně holá. Kolo Lectron Montana MDX /17Ah/ stalo 55000,-Kč a je na nic.Nakupovat.