Popis produktu
Parametry produktu
Recenze
Parametry produktu
Popis produktu
Novinka pro sezónu 2019. Horské elektrokolo AWALON 2019 s hliníkovým rámem, sportovním designem, odpruženou přední vidlicí, kotoučovými brzdami a rozměrem kol 27,5“.
Novinkou je plně integrovaná rámová baterie s výkonnými články SAMSUNG s kapacitou 17,5Ah (630Wh). Dalším plusem je rychlo nabíječka s nabíjecím proudem 3A. Díky níž se výrazně zkrátí doba nabíjení baterie. Elektrokolo je vybaveno středovým motorem Bafang MODEST s nominálním výkonem 250W a max. výkonem 350W. Tento motor se může mimo jiné pochlubit vysokým kroutícím momentem, který může dosáhnout hodnoty až 80 Nm a je vybaven integrovaným snímačem otáček. Elektromotor Bafang MODEST se rychle zařadil mezi zavedenými středovými pohony především díky svému kvalitnímu zpracování. Dále vyniká velmi plynulým chodem, nadprůměrným výkonem ve stoupání a tichým chodem. Systém se ovládá pomocí barevného LCD displeje a tlačítkového ovladače umístěného na řídítkách.
Přehledný barevný LCD displej zobrazuje funkce:
- volbu 5 režimů asistence
- funkci WALK (rychlost chůze – využití např: při vedení kola do prudkého kopce)
- zobrazení aktuální, maximální a průměrné rychlosti
- ujeté kilometry: jednotlivá jízda/celková ujeta vzdálenost
- denní a noční režim (podsvícení displeje)
- ukazatel stavu nabití baterie
Příslušenství:
Nabíječka a akumulátor je součástí balení.
Možnost připojení snímače řazení ( Gear senzoru ), není součástí balení. Lze dokoupit samostatně.
Dojezd na plně nabitou baterii:
- průměrný 90 km
- maximální až 130 km
Dojezd elektrokola závisí na různých faktorech: hmotnost jezdce a nákladu, fyzická kondice jezdce, styl a povaha jízdy, technický stav kola, teplota, směr a síla větru, výškový profil trasy a povaha terénu (hrubý povrch, kopcovitý terén, časté rozjíždění atd. snižují dojezd).
Poznámka k velikosti rámu
- rámy s velikostí 16" a 17,5" neobsahují zpevňující vzpěru pod sedlem
- vzpěra je součástí u velikosti rámu 19,5"
Upozornění:
Při nesprávném řazení (používání „těžkých“ převodů při výjezdech) může docházet v extrémních podmínkách k přehřívání řídící jednotky. Elektrokola Leader Fox nejsou určená pro tažení přívěsných vozíků. Snižuje se tím dojezd elektrokola.
Elektrokola Leader Fox se vyvíjí a montují výhradně v České republice.
RÁM
AL 6061
VIDLICE
RST BLAZE,ZDVIH 100mm,ZAMYKATELNÁ
PŘEDSTAVEC
EXERACE, HLINÍKOVÝ ,DÉLKA:60mm
Př.NÁBOJ
FORMULA DC-91,2xZAPOUZDŘENÉ LOŽISKO,HLINÍKOVÁ,RYCHLOUPÍNÁK
Za.NÁBOJ
FORMULA DC-32,2xZAPOUZDŘENÉ LOŽISKO,HLINÍKOVÁ,RYCHLOUPÍNÁK
RÁFKY 27,5",WEINMANN,DVOUSTĚNNÉ
PLÁŠŤ
SCHWALBE SMART SAM Performance, 57-584
Př.BRZDA
HYDRAULICKÉ TEKTRO 275
Za.BRZDA
HYDRAULICKÉ TEKTRO 275
PŘEVODNÍK
HLINÍKOVÝ,38T,170mm
ŘETĚZ
KMC X9e
PŘEHAZOVAČKA
SHIMANO ALIVIO RD-M4000
PASTOREK
SHIMANO ALIVIO, 9 RYCHLOSTÍ, 11-13-15-17-20-223-26-30-36 ZUBŮ
ŘAZENÍ
SHIMANO ALIVIO, 9 RYCHLOSTÍ
SEDLOVKA
EXERACE D:31,6mm, L:350mm
SEDLO
SELLE ROYAL VERVE
NABÍJEČKA 36V/3Ah
BATERIE
SAMSUNG 36V/17,5Ah,Li-On, 630Wh
MOTOR
BAFANG MODEST,36V/250W
DISPLAY
TFT BAREVNÝ, USB NABÍJECÍ PORT
NOSNOST 120 kg
HMOTNOST 23 kg
POZNÁMKA
Hmotnost udávána pro rám 17,5"
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
- dizajn
- baterie 36V/17,5 Ah, Li-ion,630Wh
- LCD display
- ovladatelnost
- jízda bez motoru po rovině bez odporů
- světlá výška motorů
- robustní rám
- rám připraven na stojan
- polepy na kole:odlepují se
- zapracováni baterie do rámu.mezera cca 5mm
- sedadlo kola:tvrdé
- gripy řidítek:tenké nepohodlné
- brzdy:slabě brzdí
- krytka kabeláže u motorů:otevřená
- cena
Toto kolo jsem si vybral na základě zkušenosti z kolem Leader Fox OREM 20" baterií s kapacitou 504 Wh.Noví model AWALON 19.5" baterií s kapacitou 630 Wh by měl mít stejný motor.Každopádně jízda na AWALON je daleko lehčí.Nevím jestli to je silnější baterii ale pomoc motorů je mnohem silnější.Mám zdravotní problémy které mi nedovoluji překonávat kopce.Po rovině a v mírném kopci stáhnu asistenci na 0.Takto se mi povedlo tento víkend najet 82 km a ubilo 39% baterie.Převýšení bylo 64 metrů.Včera a dnes kdy jsem se na kole více vozil než šlapal vychází dojezd na 70 km.Věřím že na tomto kole hravě ujedete 50 km v hornatém terénu.Kolo doporučuji