Popis produktu
Altar 2018 představuje letošní model horského elektrokola z dílny českého výrobce Leader Fox, který nezahálel a svůj předchozí model opět o něco vylepšil. Konkrétně se můžete těšit na kvalitní základ z horského kola s odpruženou přední vidlicí, hliníkovým rámem, který je zároveň pevný a lehký, nebo na bezpečné kotoučové brzdy. Vylepšení pak doznala baterie, jíž výrobce odebírá od společnosti LG a která nabídne úctyhodnou kapacitu, podporu rychlodobíjení a výkon postačující i na strmější svahy či až 120kilometrové vzdálenosti. Srdcem elektrokola je však silný středový motor s vysokým kroutícím momentem a tzv. torzním snímačem síly, jenž dovoluje adaptivní regulaci otáček v závislosti na vašem šlapání. Třešničkou na dortu je barevný LCD displej nabízející množství praktických informací.
Základem je dobré kolo
Parametry produktu
Recenze
, zakoupeno v Horsák.cz
- Dobře čitelný displej.
, zakoupeno v kolamorava
- Kvalita provedení.
Přivítal bych kdyby v základním vybavení byla přední i zadní odrazka.
, zakoupeno v TEAM SPORT
Velká spokojenost.
To kolo je fakt velký-vysoký-mohutný, 29 kola, mohutný pláště 2.25.
Motor velká paráda, jezdím na přípomoc 1-2 (1-chová se stejně jako normální kolo,2-pomáhá), do kopce/protivítr dávám 3. Přípomoc 4 používám, pokud táhnu přítelkyni do kopce (drží se batohu). Přípomoc 5 používám, když chvátám domů a mám ještě hodně baterky nebo jedu přes město v dopravě a nechci brzdit auta - letím pak jako vítr cca 27km/h kopce-nekopce.
Překvapilo mě, že se dá jezdit i bez přípomoci, nevnímám, že by mě motor výrazně brzdil při nižších rychlostech. Někdy jezdím přípomoc 0 - rovina, z kopce. Ve vysokých rychlostech (cca nad 28km/h) to ale pocítíte, normální kolo Vám ujede, motor brzdí.
Maximální dojezd zatím změřen nemám, dřív mě začne nesnesitelně bolet pozadí, než se baterie vybije, případně někde zastavím na oběd a nabiju.
Dlouho jsem váhal jestli elektrokolo pořídit. Z pohledu aktivity nevidím rozdíl od normálního kola - zadýchám se, unavím, nohy bolí. Do kopců si prostě ulehčím práci a zapnu přípomoc - odpadá pálení na plicích a pocit vyšťavení. Odměnou je mi delší dojezd, dostávám se na místa, kam bych se s normálním kolem nevydal. Mám jistotu, že když začnou docházet síly, tak prostě přidám motoru a doveze mě to domů. Ve městě nebrzdím provoz.
Mám rád, když jsou v recenzích uváděny ceny a datum prodeje, pro možnost porovnání:
koupeno 02/2019 za 36400,- LeadeFox Altar, model 2018, rám 19.5, kola 29
Parametry produktu
Ocenění
Popis produktu
Altar 2018 představuje letošní model horského elektrokola z dílny českého výrobce Leader Fox, který nezahálel a svůj předchozí model opět o něco vylepšil. Konkrétně se můžete těšit na kvalitní základ z horského kola s odpruženou přední vidlicí, hliníkovým rámem, který je zároveň pevný a lehký, nebo na bezpečné kotoučové brzdy. Vylepšení pak doznala baterie, jíž výrobce odebírá od společnosti LG a která nabídne úctyhodnou kapacitu, podporu rychlodobíjení a výkon postačující i na strmější svahy či až 120kilometrové vzdálenosti. Srdcem elektrokola je však silný středový motor s vysokým kroutícím momentem a tzv. torzním snímačem síly, jenž dovoluje adaptivní regulaci otáček v závislosti na vašem šlapání. Třešničkou na dortu je barevný LCD displej nabízející množství praktických informací.
Základem je dobré kolo
Nová, lepší baterie
Výkonný motor
Novinkou je integrovaná rámová baterie s výkonnými články LG s kapacitou 16Ah (576Wh) a výstupem pro USB (lze využít pro nabíjení telefonu, navigace apod.). Dalším plusem je nová rychlo nabíječka s nabíjecím proudem 3A (dříve 1,8A).
Díky níž se výrazně zkrátí doba nabíjení baterie. Elektrokolo je vybaveno středovým motorem Bafang Max Drive s nominálním výkonem 250W a max. výkonem 350W. Tento motor se mimo jiné může pochlubit vysokým kroutícím momentem, který může dosáhnout hodnoty až 80 Nm a je vybaven torzním snímačem síly šlapání. To znamená, že čím větší silou cyklista šlape, tím větší silou motor pomáhá. Elektromotor Bafang Max Drive se rychle zařadil mezi zavedenými středovými pohony především díky svému kvalitnímu zpracování. Dále vyniká velmi plynulým chodem, nadprůměrným výkonem ve stoupání a tichým chodem. Systém se ovládá pomocí barevného LCD displeje a tlačítkového ovladače umístěného na řídítkách.
Přehledný barevný LCD displej zobrazuje funkce:
- volbu 5 režimů asistence
- funkci WALK (rychlost chůze – využití např: při vedení kola do prudkého kopce)
- zobrazení aktuální, maximální a průměrné rychlosti
- ujeté kilometry: jednotlivá jízda/celková ujeta vzdálenost
- denní a noční režim (podsvícení displeje)
- ukazatel stavu nabití baterie
- USB port pro nabíjení telefonu
Příslušenství:
Nabíječka a akumulátor je součástí balení.
Dojezd na plně nabitou baterii:
- průměrný 80 km
- maximální až 120 km
Dojezd elektrokola závisí na různých faktorech: hmotnost jezdce a nákladu, fyzická kondice jezdce, styl a povaha jízdy, technický stav kola, teplota, směr a síla větru, výškový profil trasy a povaha terénu (hrubý povrch, kopcovitý terén, časté rozjíždění atd. snižují dojezd).
Upozornění:
Při nesprávném řazení (používání „těžkých“ převodů při výjezdech) může docházet v extrémních podmínkách k přehřívání řídící jednotky. Elektrokola Leader Fox nejsou určená pro tažení přívěsných vozíků. Snižuje se tím dojezd elektrokola.
Elektrokola Leader Fox se vyvíjí a montují výhradně v České republice.
Dokumenty
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
, zakoupeno v Horsák.cz
- Dobře čitelný displej.
TOP Produkt kategorie v soutěži ProduktRoku 2019, která vyhlašuje nejpopulárnější produkty podle preferencí spotřebitelů...
, zakoupeno v kolamorava
- Kvalita provedení.
Přivítal bych kdyby v základním vybavení byla přední i zadní odrazka.
, zakoupeno v TEAM SPORT
Velká spokojenost.
To kolo je fakt velký-vysoký-mohutný, 29 kola, mohutný pláště 2.25.
Motor velká paráda, jezdím na přípomoc 1-2 (1-chová se stejně jako normální kolo,2-pomáhá), do kopce/protivítr dávám 3. Přípomoc 4 používám, pokud táhnu přítelkyni do kopce (drží se batohu). Přípomoc 5 používám, když chvátám domů a mám ještě hodně baterky nebo jedu přes město v dopravě a nechci brzdit auta - letím pak jako vítr cca 27km/h kopce-nekopce.
Překvapilo mě, že se dá jezdit i bez přípomoci, nevnímám, že by mě motor výrazně brzdil při nižších rychlostech. Někdy jezdím přípomoc 0 - rovina, z kopce. Ve vysokých rychlostech (cca nad 28km/h) to ale pocítíte, normální kolo Vám ujede, motor brzdí.
Maximální dojezd zatím změřen nemám, dřív mě začne nesnesitelně bolet pozadí, než se baterie vybije, případně někde zastavím na oběd a nabiju.
Dlouho jsem váhal jestli elektrokolo pořídit. Z pohledu aktivity nevidím rozdíl od normálního kola - zadýchám se, unavím, nohy bolí. Do kopců si prostě ulehčím práci a zapnu přípomoc - odpadá pálení na plicích a pocit vyšťavení. Odměnou je mi delší dojezd, dostávám se na místa, kam bych se s normálním kolem nevydal. Mám jistotu, že když začnou docházet síly, tak prostě přidám motoru a doveze mě to domů. Ve městě nebrzdím provoz.
Mám rád, když jsou v recenzích uváděny ceny a datum prodeje, pro možnost porovnání:
koupeno 02/2019 za 36400,- LeadeFox Altar, model 2018, rám 19.5, kola 29- Pohodová jízda a dobrý dojezd. Zatím vše drží a funguje.
- Nic, snad jen cena.
Mám kolo již 1 rok a úplná spokojenost. S 14 Ah baterií na max přípomoc jsem ujel s kolem asi 55 km na vrchovině a to nejsem žádný drobeček (110 kg). Vždy záleží na terénu a přípomoci motoru. Jelikož mi je více jak třiašedesát ta jezdím max trasy do šedesáti km a asi s poloviční přípomocí jak po silnici tak po polních cestách a stále mám rezervu na baterii.
Všem kdo mají rádi pohodovou jízdu doporučuji!!! Jirka.- Opravdu funkční
- Kvalitní zpracování
- Relativně nízká cena
- Polointegrovaná silná baterie
- Povedený design
- Velký barevný displej
- Vysoká hmotnost
Zatím jsem najel pouze cca 300km, ale jsem spokojen.
Komponenty jsou z levnějších řad, ale fungují jak mají, včetně přehazovačky, bez problémů. Motor sice asi nebude tak silný jako Bosch Performance, ale je tichý, ve vypnutém stavu klade minimální odpor a spolehlivě pomáhá při jízdě i do prudkého kopce. Kapacita baterie je pro mé ježdění plně dostačující. Mínusem je asi jen vysoká hmotnost, kterou nepocítíte ani tak při jízdě, jako při manipulaci s kolem.
Celkově ale kolo a poměr cena/výkon hodnotím kladně a doporučuji.
Hlavně mi přineslo po dlouhé době radost z cyklistiky a rád se na něm projedu vždy, když to okolnosti a počasí dovolí., zakoupeno v MOJEKOLO.CZ
mrzímě že součastí kola není stojan
, zakoupeno v RAMALA-ŠILHAVÝ
- nové E kolo Altar splňuje mé požadavky na jízdu v terénu i po silnici.
, zakoupeno v VELOSPORT
Produkt mě zaujal z pohledu technického rozsahu a možného používání. Po prvním vyzkoušení jsem spokojen a přepokládám, že to bude i nadále
, zakoupeno v RAMALA-ŠILHAVÝ
- Český výrobek