Popis produktu
Parametry produktu
Recenze
, zakoupeno v RAMALA-ŠILHAVÝ
- kvalitné vybavenie za prijateľnú cenu
- tvrdé sedlo
, zakoupeno v KUR sport
- Kolo je na elektrokolo celkem lehké
- Kupoval jsem ho protože trochu zvláštní ale hlavně kvůli motoru COMP na který jsem četl jen dobré a zatím funguje jak jsem si představoval. Ke kolu se dá stáhnou apka přímo k tomuto motoru a zatím se jeví dobře.
- Za mě celkem dobré sedlo, teleskopka taky potěší, gripy pro mě spravný průměr, ale rukavice jsou stejně potřeba.
- Jezdil jsem dost v terénu a dojezd je 70-80 km což mi příjde dobré, na cyklostezkách to bude přes 100km.
- Pár drobností se najde, třeba díky tvaru rámu se hůř pořizují doplňky jako kapsičky atd. musí se vybírat. Pláště dobře drží, ale dost vyhazují kamínky. Nějaké drobnosti s řazením a občas se ozvou kotouče za jízdy, ale ještě kolo není řádně doseřízené, třeba to půjde doladit.
- Se šlapátky se asi počítá, že si je vyměníte za lepší, v základu je to nic moc jen aby tam něco bylo.
- Jako největší nevýhodu považuji displej RM 1, funguje, ale je to zatím to nejhorší co jsem viděl, čitelnost je mizerná a přitom v návodu jsou i jiné co vypadají dobře.
- Celkově je ovladač jeden z nejhorších co se na trhu momentálně vyskytuje i když jinak funguje.
Parametry produktu
Popis produktu
Novinkou v nabídce Apache Bicycles je trailový model Payat Comp, který využívá nového česko-japonského motoru Comp Drive C18. Ten je při hmotnosti 2,9 kg o kilogram lehčí, než motory konkurenčních značek. Motor využívá patentované technologie gearsensor.com, která umožňuje plynulé a komfortní řazení a zároveň prodlužuje životnost řadících systémů. Baterie Apache není do rámu integrovaná, což přináší další hmotnostní úsporu, a tak Payat osloví jezdce, kteří u elektrokol hledají právě co nejnižší hmotnost. Tím největším tahákem kol Payat Comp jistě bude kombinace 29" kola vepředu, pluskového 27,5" kola vzadu a teleskopické sedlovky. Spolu s trailovou geometrií toto osazení dodává kolu na špičkové obratnosti, která jde ruku v ruce s vynikajícím výkonem motoru Comp. Ovladač s tlačítky pod řídítky zvyšuje komfort ovládání kola a nabízí možnost propojení s mobilní aplikací. Kromě záznamu trasy a jízdních dat je možné sledovat a vyhodnocovat i srdeční tep v závislosti na profilu terénu a výkonu motoru.
Klíčové vlastnosti:
- česko-japonský středový elektromotor Comp Drives C18 s maximálním točivým momentem až 80 Nm
- lithium-iontová rámová baterie LG 36 V / 16 Ah (576 Wh)
- kompaktní LCD displej Comp RM-1 umístěný na levé straně řídítek
- vzduchová vidlice SR Suntour Raidon34 LO-R se 130 mm zdvihem a 15 mm osou
- sada Shimano XT / SLX s 11 převody a kazetou s rozsahem 11-46 z
- hydraulické kotoučové brzdy Shimano Deore M6000 s kotouči 180 mm
- zapletená kola rozměru 29" a 27,5"+ s 27 mm širokými ráfky
- teleskopická sedlovka se zdvihem 125 mm
- ergonomické gripy a sedlo značky Ergon
ELEKTROMOTOR
Česká firma Compdrives odlehčila to zásadní - motor. A jak každý cyklista potvrdí, každý kilogram je na kole dost znát. Někdo může namítnout, že kilo sem kilo tam u elektrokola nehraje žádnou roli, ale ve chvíli, kdy ho dostane do ruky zručný, technicky nadaný jezdec, každou hmotnostní úsporu ocení. Na testovacím kole motor s maximálním točivým momentem až 80 Nm pohání baterie Apache 16 Ah, takže výdrž je zcela obdobná, jako u jiných motorů s toutéž baterií. Motor Comp C 18 disponuje pěti režimy asistence. Pokud si chce člověk zamakat jako na běžném horském kole, zařadí jedničku, která pouze pomáhá vyrušit efekt vyšší hmotnosti kola. Od druhého stupně elektrokolo znatelně ožívá a pátý nejvyšší mód dopomoci kolu dodává na výrazné dravosti, která si poradí i s velmi prudkými výjezdy.
OVLÁDACÍ DISPLEJ
Motor Comp Drive se vyrábí se dvěma ovladači. Pro technicky založené jezdce, kteří místo sledování krajiny raději sledují data na displeji, je určen větší displej. Ten dokonce zobrazuje zařazený pastorek a sám doporučuje přeřazení za účelem zvýšení výdrže baterie. Pro jezdce, kteří se raději kochají krásami přírody je určen menší displej, který má ovládání zespodu. Jeho výhodou jsou tlačítka umístěná níže z boku, a proto jsou lépe dostupná. Při změně režimu tak není potřeba zvedat palec nad řídítka a tím opouštět pevné sevření gripu. Místo přesmykače jezdec jednoduše ovládá výkon motoru a jízda je o poznání bezpečnější. Motor Comp je možné propojit s aplikací v chytrém telefonu a nastavit si displej podle potřeby, sledovat trasu a dokonce po připojení hrudního pásu i měřit srdeční tep. Ovládání je zcela intuitivní, na displeji vždy vidíme okamžitou rychlost, zbývající energii i zvolený mód dopomoci a sílu asistence.
Modelová řada 2019
Velikost kol 29" a 27,5"+
Velikost rámu 18"/ 20"
Převody 1 x 11
Hmotnost 17,1 kg + 3,1 kg baterie
Systém
Compdrive
Motor
Comp C18
Baterie
LG 36 V / 16 Ah (576 Wh) Li-Ion
Dojezd až 160 km
Řídící jednotka
Compdrive (integrovaná)
Displej
Comp RM-1
Rám
Alloy 6061
Vidlice
SR Suntour Raidon 34 LO-R, 130 mm zdvih, 15x110 mm osa (vzduchová se zamykáním z korunky)
Kliky
Spec (38 zubů NW, 175 mm)
Středová osa -
Řazení
Shimano SLX M7000 I-spec
Přehazovačka
Shimano XT M8000
Přesmykač -
Kazeta
Shimano SLX M7000 (11 - 46 zubů)
Řetěz
KMC X11e
Brzdy
Shimano Deore M6000 (kotouče 180 mm)
Náboj přední
Formula DC711 Boost
Náboj zadní
Formula DHT148S Boost
Ráfky
Remerx RX2027 27 mm šířka
Pláště
Schwalbe Nobby Nic (29 x 2,35" a 27,5 x 2,8")
Pedály
Alloy
Gripy
Ergon GA20
Řidítka
Spec Soil 740 x 31,8 mm
Představec
Spec Soil 50 mm
Hlavové složení
Spec (semiintegrované, průmyslová ložiska)
Sedlovka
Teleskopická Spec Soil, zdvih 125 mm (30,9 / 420 mm)
Sedlo
Ergon SMC40
Kryt řetězu -
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
, zakoupeno v RAMALA-ŠILHAVÝ
- kvalitné vybavenie za prijateľnú cenu
- tvrdé sedlo
, zakoupeno v KUR sport
- Kolo je na elektrokolo celkem lehké
- Kupoval jsem ho protože trochu zvláštní ale hlavně kvůli motoru COMP na který jsem četl jen dobré a zatím funguje jak jsem si představoval. Ke kolu se dá stáhnou apka přímo k tomuto motoru a zatím se jeví dobře.
- Za mě celkem dobré sedlo, teleskopka taky potěší, gripy pro mě spravný průměr, ale rukavice jsou stejně potřeba.
- Jezdil jsem dost v terénu a dojezd je 70-80 km což mi příjde dobré, na cyklostezkách to bude přes 100km.
- Pár drobností se najde, třeba díky tvaru rámu se hůř pořizují doplňky jako kapsičky atd. musí se vybírat. Pláště dobře drží, ale dost vyhazují kamínky. Nějaké drobnosti s řazením a občas se ozvou kotouče za jízdy, ale ještě kolo není řádně doseřízené, třeba to půjde doladit.
- Se šlapátky se asi počítá, že si je vyměníte za lepší, v základu je to nic moc jen aby tam něco bylo.
- Jako největší nevýhodu považuji displej RM 1, funguje, ale je to zatím to nejhorší co jsem viděl, čitelnost je mizerná a přitom v návodu jsou i jiné co vypadají dobře.
- Celkově je ovladač jeden z nejhorších co se na trhu momentálně vyskytuje i když jinak funguje.