Vážení zákazníci, protože pořád pracujeme na vylepšení našich služeb, od 5. března bude z technických důvodů až na 48 hodin nedostupná služba nákupu přes Heureku. Po tuto dobu zmizí oranžové tlačítko, stále však budete moci nakoupit přímo přes e-shop. Těšit se můžete na vylepšenou službu a zase o něco lepší zážitek z nakupování. Omlouváme se za případné komplikace a děkujeme za pochopení. 

Apache Hupahu 3 2022

90 %

Popis produktu

Parametry produktu

Typ
horská
Určení
pánská
Modelový rok
2022
Výrobce motoru
Bosch
Typ motoru
Bosch Performance Line CX Gen. 4
Kroutící moment
85 Nm
Umístění motoru
středové
Uzamykání vidlice
ano
Materiál rámu
hliníkové
Odpružení
odpružená vidlice
Brzdy
kotoučové
Maximální dojezd
180 km
Umístění baterie
integrovaná do rámu
Přední zdvih
120 mm

Recenze

  • , zakoupeno v SkiAndBike.cz

    Doporučuje produkt

    90 %

    Je to raketa na kolech. Skvělé,krásné,neuvěřitelný pokrok proti kolu zakoupenému před 5 lety,také od firmy Apache typ Hawk. Koupeno pro manželku, od nasednutí na kolo se začala usmívat a mizela před námi......

Parametry produktu

Typ
horská
Určení
pánská
Modelový rok
2022
Výrobce motoru
Bosch
Typ motoru
Bosch Performance Line CX Gen. 4
Kroutící moment
85 Nm
Umístění motoru
středové
Uzamykání vidlice
ano
Materiál rámu
hliníkové
Odpružení
odpružená vidlice
Brzdy
kotoučové
Maximální dojezd
180 km
Umístění baterie
integrovaná do rámu
Přední zdvih
120 mm

Popis produktu

 

Detailní informace k produktu Apache Hupahu 3 Bosch Performance CX4 red 2022:

  • špičkový motor Bosch Performance CX 4. generace 250 W s točivým momentem až 85 Nm
  • plně integrovaná baterie Bosch PowerTube Li-lon s kapacitou 16,7 Ah (625 Wh)
  • přehledný a kompaktní LCD displej Bosch Purion
  • odpružená vidlice SR Suntour XCR 34 boost AIR RL-R se 120 mm zdvihu a zamykáním z řidítek
  • řazení Shimano Deore 1x10 s rozsahem 10 - 46 zubů
  • hydraulické brzdy Shimano Deore MT500 se 180 mm kotouči

ELEKTROMOTOR

Získejte pomoc, kterou potřebujete, v ten správný okamžik. Motor Bosch Performance CX 4. generace je jeden z nejvyspělejších středových elektromotorů na trhu. Jeho nominální výkon je 250 W a točivý moment dosahuje ve svém maximu až 85 Nm. Bosch Performance CX je pro svou nekompromisní sílu vhodný především do náročného horského terénu, skvěle však poslouží také na silnici, cyklostezce či kdekoli jinde.

BATERIE

O dostatečný přísun energie se stará plně integrovaná Li-Ion baterie Bosch PowerTube s kapacitou 16,7 Ah - 625 Wh. Baterie je elektronicky chráněna pomocí BMS - chytrého systému řízení, který ji chrání před přehřátím, zkratem či přebitím. Elektrokolo s baterií spolu tvoří jeden celek, kolu je tak zachovaný celistvý vzhled.

OVLÁDACÍ DISPLEJ

Ovládání elektrokola vám umožní snadno čitelný LCD displej Bosch Purion s integrovaným tlačítkovým ovládáním a mnoha užitečnými funkcemi. Pomocí tlačítek můžete jednoduše volit stupeň dopomoci i přepínat mezi jednotlivými funkcemi cyklocomputeru. Na přehledném displeji můžete kromě volby jízdního režimu sledovat také údaje o rychlosti, ujeté vzdálenosti, zbývajícím dojezdu a stavu baterie. Velké číslice vám usnadní mít neustálý přehled o vaší jízdě.

Parametry u produktu  

Barva   červená  

Brzdy  

Kotoučové brzdy  

Brzdy model  

Shimano MT520  

Displej  

Bosch Purion  

Hmotnost (kg)   -

Kapacita baterie   16,7 Ah (625Wh)  

Kliky  

FSA Bosch G4  

Modelový rok   2022  

Motor model  

Bosch Performance CX 4.gen  

Náboj - přední  

Shimano HB-MT410  

Náboj - zadní  

Shimano FH-MT510  

Pastorky  

Shimano CS-M6100  

Pastorky - rozsah zubů   11-51  

Pevná osa  

ANO - přední a zadní  

Pláště  

Schwalbe Smart Sam  

Počet převodů   1x12 (12)  

Pohlaví  

Pánské, Unisex  

Představec  

Apache 31,8 x 60 mm  

Přehazovačka (měnič)  

Shimano RD-M8100 XT  

Přesmykač   -  

Převodníky počet zubů   34  

Průměr pláště (palce) i 29  

Ráfek  

Remerx e-Rocky RX3025  

Rám - materiál  

Hliník  

Rám - model  

Apache Hupahu  

Rám - velikosti  

L, M, S, XL  

Rám - velikosti (cm)   41, 44, 49, 55  

Rám - velikosti (palec)   16, 17,5, 19,5, 21,5  

Řazení  

Shimano SL-M4100 Deore  

Řídítka  

Apache 780mm  

Sedlo  

Apache Sport  

Umístění baterie  

Vnitřní  

Umístění motoru  

Středový  

Vidlice  

SR Suntour Axon  

Zdvih vidlice (mm)   120  

Značka pohonu  

Bosch

Podrobné informace k parametrům u produktu

Brzdy - Kotoučové brzdy

Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.

Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.

Motor model - Bosch Performance CX 4.gen

Bosch Performance CX MY20 je 4. generace úspěšného středového motoru od značky Bosch.

Perfektní kombinace  

Podpora eSuspension  

Přesné zrychlení

Režim eMTB, výkonná pomoc při chůzi a podpora krátkých klik.  

Odpružená vidlice a tlumič se během zlomků sekundy automaticky přizpůsobí příslušnému terénu (pouze u některých modelů).  

Pro jedinečný zážitek ze stezky.

Efektivní využití  

Vždy maximální výkon  

Možnost šlapání bez odporu

Optimální účinnost motoru a převodovky pro zdolání prudkých stoupání s co nejmenší spotřebou energie.  

Ideální a přesné dávkování výkonu i v těch nejtěžších podmínkách.  

Pro jízdu s nízkou či zcela vypnutou asistencí motoru. Vhodné pro sportovní jízdu a dosažení max. dojezdu.

Hlavní výhody

Velký převodník

Bosch se "zbavil" pro něj tolik typického malého převodníku (pastorku) a přizpůsobil svojí technologii aktuálním trendům a požadavkům trhu a zákazníků. Díky velkému převodníku je motor přesný, plynulý a vždy poskytuje dostatek výkonu. Vnitřní odpor pedálu starého motoru Bosch CX s malým převodníkem byl zbytečně citelný, proto byla jízda bez asistence motoru mnohdy nepříjemná a únavná. Díky použité válečkové spojce šlapete zcela bez odporu motoru, jako na běžném kole.

Výkonější

Zatímco točivý moment zůstává stejný na 75 Nm, podpora nového motoru CX byla zvýšena z 300% na 340%. Byly upraveny i všechny ostatní úrovně pomoci. Úroveň podpory režimu Tour byla zvýšena ze 120% na 140%. Tyto změny se projeví také v režimu eMTB. Nový progresivní režim eMTB dynamicky přepíná mezi Tour a Turbo a upravuje podporu podle scénáře jízdy a množství tlaku, který vyvíjíte na pedály u nového motoru od 140% do 340% oproti od 120% do 300% u starého motoru Bosch Performance CX.

Kompaktnější

Ve srovnání s ním byl objem snížen o téměř 50%. To umožní lepší, sofistikovanější integraci a vylepšenou geometrii celého kola.

Lehčí

Nový motor CX má magnesiové pouzdro a váží o 25% méně než jeho předchůdce kolem 2,9 kg (původní motor vážil 4,09 kg).

Citlivější

Režim eMTB byl přeprogramován tak, aby poskytoval konzistentní výkon v širokém rozsahu kadence. Ostrý sprint nebo kadenční šlapání? V režimu eMTB je podpora motoru velmi přirozená!

Lepší modulace

Režim Turbo byl vylepšen tak, aby při jízdě působil co nejpřirozenějším dojmem, je méně trhaný a zároveň poskytuje maximální výkon. Jako dříve má motor CX čtyři režimy: Eco, Tour, eMTB a Turbo.

Plynulejší

Přechod na prahu 25 km/h byl podstatně zlepšen. Namísto mini převodníku a převodovky je nyní energie přenášena přímo prostřednictvím velkého převodníku. Motor nemá téměř žádný vnitřní odpor, což by mělo eliminovat mnohdy nepříjemný pocit předchozího modelu, při odpojení motoru nad hranicí 25 km/h.

Užší

Faktor Q byl zúžen na 175 mm, aby byl zajištěn přirozenější pocit při šlapání. A platí čím užší, tím lepší. Pro srovnání, motor Yamaha je menší než 170 mm, Shimano je 177 mm a u Brose je šířka větší než 180 mm (v závislosti na klikách).

Větší kapacita

Kromě předchozí baterie 500 Wh máte nyní také možnost zvolit plně integrovanou bateri PowerTube 625Wh pro dosažení extrémně dlouhého dojezdu.

Pevná osa - ANO - přední a zadní

Použití pevné osy zajistí možnost uchycení kola k rámu větší silou a tím pádem vyšší tuhost celého kola. Výhodné je to především u kol na 29 palcových kolech(nebo u kol na technické disciplíny jako je sjezd, freeride), kde je na kolo vyvýjena vyšší síla a kolo má větší tendenci ke kroucení a tím k horšímu přenosu síly. Použitím pevné osy je pak jízda zejména v terénu stabilnější a jistější.

Rám - materiál - Hliník

Tento materiál patřil na dlouhou dobu k nejčastěji používaným, neboť poskytl jízdním kolům snížení hmotnosti (je třikrát lehčí než ocel) a umožňuje postavit rámy i poměrně levně. Sám hliník je velmi měkký, proto se musí zpracovávat do slitin, aby se dal použít pro výrobu rámu jízdního kola. U kol kol používají hliníkové trubky s větším průměrem, čímž se získá celková pevnost při zachování nízké hmotnosti.

Dnes je opět trend se navracet ke slitinám hliníku i u dražších modelů kol, kdy se používá technologie dvojitého nebo trojitého zeslabovaní profilu. Kromě rámů horských kol jej najdete také u většiny rámů trekkingových nebo krosových kol.

Skladování a péče o baterii elektrokola

Baterii skladujte na suchém a dobře větraném, mimo sluneční záření a jiné tepelné zdroje, při teplotě v rozsahu od 10 do 30°C. Ideální podmínky jsou mírný chlad, ne však mráz.

V případě skladování v chladném prostředí je nutné baterii před uvedením do provozu nechat zahřát na provozní teplotu (20°C)

Baterii nenechte nikdy zcela vybitou. Mohla by se tím trvale poškodit.

Při dlouhodobém skladování (např. v zimním období) udržujte baterii plně nabitou. Lithiové baterie se při nečinnosti postupně vybíjejí (cca. 5-10% kapacity za měsíc). Neskladujte ji trvale připojenou k nabíječce ani umístěnou na elektrokole.

Doporučené úkony při dlouhodobém skladování (zima apod.)

Baterii 1x za 1-2 měsíce znovu dobijte 1x až 2x za zimu krátce zapněte a vypněte motor elektrokola 1x až 2x za zimu krátce zkuste asistenta chůze (tlačítko přímoci při tlačení kola, pokud je přítomno)

Záruka a životnost baterie  

Záruční doba na výrobní vady nebo vady materiálů baterie je 24 měsíců.

Záruční doba na životnost baterie - jmenovitá kapacita baterie neklesne pod 70% své celkové kapcity v průběhu 12 měsíců od prodeje kola je 12 měsíců.

Informace o výrobci Apache:

Firma APACHE-BIKE je předním českým výrobcem crossových a horských kol různých cenových kategorií a modelových řad.. Na těchto kolech např. začínal náš olympionik Jarda Kulhavý a další špičkoví jezdci. V posledních letech se pak stala leaderem v oblasti elektrokol, kde nabízí v současné době zdaleka nejucelenější nabídku od city/trek elektrokol nižších cenových kategorií až po špičková horská a crossová elektrokola s nejpokročilejším systémem pohonu od firem BOSCH a SHIMANO.  

Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.

Hodnocení produktu

1zákazník doporučuje produkt
0zákazníků nedoporučuje produkt
90 %
průměr z 1 hodnocení
5
1 ×
4
0 ×
3
0 ×
2
0 ×
1
0 ×
  • , zakoupeno v SkiAndBike.cz

    Doporučuje produkt

    90 %

    Je to raketa na kolech. Skvělé,krásné,neuvěřitelný pokrok proti kolu zakoupenému před 5 lety,také od firmy Apache typ Hawk. Koupeno pro manželku, od nasednutí na kolo se začala usmívat a mizela před námi......