Crussis One-Cross 7.7-S 2022
Nejlevnější nabídky (8)
Popis produktu
Parametry produktu
Recenze
, zakoupeno v inSPORTline.cz
- Za tu akcni cenu super kolo
, zakoupeno v Kolokram.cz
Cena, kvalita a výkon v ideálním poměru.
, zakoupeno v RAMALA-ŠILHAVÝ
- Možnosti seřízení přímo "na tělo" - rozsah a úhel nastavení řídítek i sedla
- Design
- Větší váha (nad 20kg)
- V ceně nejsou blatníky,přední světlo, blikač ..tzn. věci na cestu
- U mne nelze prohlédnout diagnostiku baterie.. celkem důležitá věc / stav jednotlivých článků, napětí, proud atd /
Jezdím teprve týden takže :
+ asistent chůze ...kdo kolo musí dostat do více schodů, jednoznačně + ( nést něco přes 20kg je fakt poznat).
+ možnost v menu nastavit si přípomoc motoru až na 9 a menu do češtiny
+ bytelné a přesné zpracování
Jízda fajn , ale v kopcovitém terénu mne baterie 17,5Ah trochu výdrží zklamala (55km) i když jsem si "mákl" (osobní názor)...snad se dostane na plnou kapacitu jak píšou po 5 až 10 plných dobití .. uvidíme
Nejsem "divočák" ale omezení rychlosti na 25km/hod podle EU je opravdu brutální zásah do požitku z jízdy.
Zatím celkově vzhledem k ceně ... O.K.
Parametry produktu
Popis produktu
Proč si ho zamilujete
Vážení, hledáte elektrokolo na pohodlné ježdění a výlety všeho druhu? Chcete vyrazit na pořádný výlet? Nenechat se limitovat profilem nebo délkou výletu? Pak je krosové elektrokolo ONE-Cross 7.7-S se středovým elektromotorem a extra silnou baterií právě pro vás. E-kolo je dodáváno bez blatníků, osvětlení, stojánku a nosiče. Ty však lze ke kolu bez problémů dokoupit a následně namontovat. Nebo se podívejte na model e-Gordo 7.7-S, které je vybaveno blatníky a nosičem. Není nač čekat. E-bike Crussis ONE-Cross 7.7-S se středovým elektromotorem a extra silnou baterií je připraven pro váš parádní výlet. Šlápněte do pedálů! Pokud byste přesto zatoužili po modelu s barevnějším designem či lepší doplňkovou výbavou (vidlice, přehazovačka…), koukněte na e-kolo e-Cross 7.7-S/M nebo e-Cross 9.7-S/M, které má i lepší motor Bafang M500.
Komponenty
Motor
Elektromotor BAFANG Max Drive (M400) o nominálním výkonu 250W (max 500W), skvěle balancuje mezi točivým momentem a spotřebou, která je pro e-bike vždy kritická. Při zachování nízké spotřeby nabízí opravdu vysoký točivý moment až 80 Nm. Elektromotor je vybaven torzním snímačem síly šlapání. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při jízdě (při šlapání do pedálů) vynaložíte, tím více vám motor pomůže.
LCD displej
BAFANG LCD displej - barevný
Přehledný barevný LCD displej zobrazuje kromě základních informací týkajících se stavu baterie a aktuálně využívaného stupně asistence také další údaje týkající se jízdy (rychlost, ujetá vzdálenost aj.). Váš cyklocomputer tak můžete nechat doma, nebudete ho již potřebovat. Displej je dále vybaven USB konektorem umožňujícím dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace, osvětlení aj.). Dobíjet svá zařízení tak můžete i mimo civilizaci, což se zejména při delších výletech může hodit.
Vidlice
SUNTOUR NEX HLO DS 700c
Elektrokolo je vybaveno odpruženou vidlicí s pružinovým tlumením SUNTOUR NEX HLO DS 700c se zdvihem 63 mm, která je skvěle přizpůsobivá váze cyklisty. Stačí jednoduše upravit předpětí pružiny (otočením kolečka po směru hodinových ručiček zvyšujete předpětí a otočením proti směru hodinových ručiček ho snižujete) a e-bike plně adaptovat vaší váze a stylu jízdy. Dobře nastavená vidlice pak skvěle tlumí nárazy při jízdě v terénu, zatímco na rovném povrchu zbytečně „nepropružuje.“ Pružení je možné uzamknout pomocí uzavírání z korunky vidlice.
Baterie
Baterie Panasonic 630 Wh (17,5 Ah)
Srdcem elektrokola dodávajícím energii do systému je baterie s Li-Ion články Panasonic 36V / 630 Wh (17,5 Ah). Baterie je schopna dovézt elektrokolo na jedno nabití až do vzdálenosti 150 km. Vždy však samozřejmě závisí na profilu trati a způsobu využití asistence.
Technická specifikace
POHON
DOJEZD až 150 km
BATERIE
PANASONIC Li-Ion 36V / 630 Wh (17,5 Ah)
MOTOR
BAFANG MAX drive (M400), středový, 250W (max 500W), 80 Nm
OVLÁDÁNÍ
BAFANG LCD panel, 5 stupňů asistence, barevný displej
ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA
Integrovaná v motoru
SNÍMAČ ŠLAPÁNÍ torzní
NABÍJEČKA 2 A (součást výbavy)
PEDÁLY
WELLGO, alu s odrazkou
USB PORT ano
ASISTENT CHŮZE ano
RÁM
RÁM
Alu 6061, velikost rámu 18"
VIDLICE
SUNTOUR NEX HLO DS 700c, zdvih 63 mm, uzamykatelná z vidlice,
KOLA
RÁFKY
CRUSSIS 28", dvoustěnné, vložkované, 19mm
NÁBOJE
CRUSSIS disc, ložisko věneček, 32D
BRZDA PŘEDNÍ
SHIMANO BR-MT200, nebo SRAM Level, hydraulická, rotor 180 mm
BRZDA ZADNÍ
SHIMANO BR-MT200, nebo SRAM Level, hydraulická, rotor 160 mm
PLÁŠTĚ
SCHWALBE Energizer Active Plus 28 x 2,00
PRŮMĚR KOL 28"
NOSNOST
HMOTNOST
Vážení elektrokol neprobíhá podle žádného zavedeného standardu, kterého by se drželi všichni výrobci. Některé značky uvádějí uměle snížené hmotnosti. Pro zjištění váhy kola je třeba nechat ho zvážit přímo na prodejně.
NOSNOST 120 kg
KOMPONENTY
ŘÍDÍTKA
CRUSSIS Al, 700 mm
PŘEDSTAVEC
CRUSSIS Al, 105mm, stavitelný
GRIPY
CRUSSIS, 100% silikon
HLAVOVÉ SLOŽENÍ
Semi 1 1/8
SEDLO
Selle ROYAL
SEDLOVÁ OBJÍMKA
CRUSSIS s RU Al, černá 34,9
SEDLOVKA
CRUSSIS se zámkem, 30,4 / 350 mm
ŘAZENÍ
POČET PŘEVODŮ 1 x 9
PŘEHAZOVAČKA
SHIMANO Alivio RD-M3100-SGS, nebo SRAM X5, 9 rychlostí
ŘAZENÍ
SHIMANO Alivio SL-M3100, nebo SRAM X5, 9 rychlostí
ŘETĚZ
KMC X9
KAZETA / VÍCEKOLO
SHIMANO CS-HG200-9, nebo SRAM PG-920, 9 rychlostí
PŘEVODNÍK A KLIKY
BAFANG, 44 zubů, 170 mm
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
, zakoupeno v inSPORTline.cz
- Za tu akcni cenu super kolo
- Nic
- Na to, jakou má značka Crussis reklamu, tak je to šmejd.
Po ujetých 50km velká vůle v přední teleskopické vidlici.
Motor si vypíná dopomoc, jak chce v plném tahu cca po každých 100 metrech.
Při vypnuté dopomoci motoru je jízda vlastní silou, jako na normálním kole na těžší převod dost náročná. Velký odpor motoru.
Barva na kole velmi choulostivá na otěr., zakoupeno v Kolokram.cz
Cena, kvalita a výkon v ideálním poměru.
, zakoupeno v RAMALA-ŠILHAVÝ
- Možnosti seřízení přímo "na tělo" - rozsah a úhel nastavení řídítek i sedla
- Design
- Větší váha (nad 20kg)
- V ceně nejsou blatníky,přední světlo, blikač ..tzn. věci na cestu
- U mne nelze prohlédnout diagnostiku baterie.. celkem důležitá věc / stav jednotlivých článků, napětí, proud atd /
Jezdím teprve týden takže :
+ asistent chůze ...kdo kolo musí dostat do více schodů, jednoznačně + ( nést něco přes 20kg je fakt poznat).
+ možnost v menu nastavit si přípomoc motoru až na 9 a menu do češtiny
+ bytelné a přesné zpracování
Jízda fajn , ale v kopcovitém terénu mne baterie 17,5Ah trochu výdrží zklamala (55km) i když jsem si "mákl" (osobní názor)...snad se dostane na plnou kapacitu jak píšou po 5 až 10 plných dobití .. uvidíme
Nejsem "divočák" ale omezení rychlosti na 25km/hod podle EU je opravdu brutální zásah do požitku z jízdy.
Zatím celkově vzhledem k ceně ... O.K.